Det känns riktigt bra!

Det är så här det ska kännas när man pluggar! Att det liksom fastnar med en gång!
Men det är lite farligt också, för ganska omedvetet blir det så att man inte lägger ner lika mycket tid på att plugga. Och det kan straffa sig i slutändan!
Nu får det i alla fall snart vara bra för idag. Har tagit mig igenom alla kapitel och antecknat som en idiot, precis som vanligt, så förhoppningsvis räcker det med att läsa igenom det ett par gånger till innan allt sitter. :)
Skönt är det i alla fall att jag redan har börjat och inte väntar till sista dagen (som jag annars har en tendens till att göra...)

Har hunnit med en liten båttur med Robin och Martin och det gick undan vill jag lova! En 40 hästars motor på en så liten båt är kanske lite väl bra? Fast det kanske bara kändes så eftersom det blåste ganska mycket...
Mig satte dom längst fram i fören där det hoppade som mest. Lyfte säkert 10 cm från sitsen när det var riktigt höga vågor. Hade ont i armen efter att ha klamrat sig fast i båtkanten efter denna vansinnestur :)
Nästa gång blir det helt klart flytväst på!
Fast det var riktigt skoj! Speciellt att köra själv :P
Såg att Robin inte riktigt litade på min förmåga, men jag lyckades ta oss hem igen ;)
I sommar ska ni få se! Då jäklar! :P




  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0