Jag mår bra! :)

Ingen bakfylla här inte... :)

Igår bestämde Robin och jag oss för att cykla ut till Malin och Tony och det nya huset. Grillning och montering av tv-bänk och tv stod på schemat. Varvat med öl och cider givetvis :)
Så spännande att se allt som händer i deras fina hus, och jag blir faktiskt riktigt sugen själv på ett litet hus :)
Men det får allt vänta några år :)

Festen hos Lina var sådär... Inte så mycket folk och musiken var väl inte riktigt vad jag och Carolina ville ha :). men tillslut blev det i alla fall lite The Happiness och det gillar vi.
Cyklade hem gjorde vi i alla fall i natt. Och Robin cyklade ner i diket, inget oväntat...
:)

POch idag ska jag bara slappa :)
Kanske träffa Fia ikväll när Robin spelar med B-laget...




♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0