Jo men det blev en bra kväll :)

Maja dök upp, sen kom Fia och Johanna och sist men inte minst rara Annica :)
Plus Robins alla kompisar givetvis, Rickard, Nyberg, Robin, Simon, Erik, kusin Andreas och senare även Johnsson :)
En väldigt trevlig skara får jag lov att säga ;)
Glad blev jag över att Maja och Robin kom för jag har allt saknat Maja en hel del...
För man behöver verkligen en dos av Maja ibland och det fick man alltid innan när vi hade gympan ihop :)
Vi skrattade mycket tillsammans på den tiden, bland annat när en söt liten enerydatös skulle göra tre armhävningar och glatt sträckte armarna rakt upp i luften tre gånger efter varandra... Maja och jag bara tittade på varandra och skrattade och undrade om vi skulle säga något till henne :)
Jag saknar nog gympan ganska mycket faktiskt om jag tänker efter, men man minns ju såklart det bra lättast...
För vi hade det inte alltid så lätt Maja och jag, de kunde vara riktigta sat-ungar ibland ;) och vi var ju inte så gamla på den tiden. Och jag är väl inte direkt känd för min pondus, eller? :P 
Men för det mesta var det roligt :)
Tur att jag ska börja med F&S nu, även om det inte är samma sak som att leda barn i redskapsgymnastik så är det ändå en annan sorts gympa :). Och jag kan behöva komma igång igen nu, kilona smyger sig på som aldrig förr och passar jag inte mig så är jag snart en liten tjockis.
Fast när jag börjar jobba igen så blir det lite mer motion eftersom jag tänker fortsätta med den goda vanan att gå till jobbet varje dag. För ska man leva efter Friskis & Svettis så är det så man ska göra; Lägga till en ny god vana istället för att sätta en massa förbud för sig själv. Och det låter ju faktiskt ganska sunt tycker jag :)

Vet ni föresten att jag inte drack en droppe alkohol idag? Jag är faktiskt ganska stolt över det, för det är lätt att dras med när alla runt omkring dricker. Men ikväll var Fia nykter så vi var ju två i alla fall...
Igår kunde jag tyvärr inte stå emot, det fick bli två glas vin till maten. Så det räknas knappt va? ;)
Nähe, imorn är det verkligen på tiden att jag tar tag i livet igen! För tusende gången (minst!)!
Men nu tror jag bestämt att jag ska sova snart.
Brudarna har dragit vidare till Delary(d) (jag tänker inte välja sida i denna striden ;)...) för att gå på trancefest, men jag var inte särskilt sugen på att följa med... Dels för att jag knappt har varit hemma den senaste tiden och dels för att dansa till trancemusik nykter inte riktigt är min grej. Nej tacka vet jag lite svängig schlager ;)
Dessutom ska det bli ganska skönt att krypa ner i sängen nu, grabbarna får klara sig själva :P
Godnatt!






Kommentarer
Postat av: Maja

Du är gullig du Lina <3<3<3

2009-05-23 @ 15:28:37
Postat av: Fia

Du är så bra Lina! :)

Med facit i hand ångrar jag nästan att jag inte stannade kvar hos er i Diö, men shit happens, antar jag. Massor av kramar! <3

2009-05-24 @ 01:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0