Kvällen var i fara!

Det kan man lugnt säga! Annica har fått halsfluss och ska inte med ikväll.
Det betyder alltså att vi blev en mindre i sällskapet och att jag och Johanna inte längre hade någon skjuts.
Men vi har fixat Johanna och jag. Som vi har fixat!
Så nu är det äntligen löst och kvällen kommer trots allt att spenderas i Ljungby. (vi var lite oroliga där ett tag!)
Och nu är jag laddad ska ni veta!
Var ute och joggade innan med så nu kan jag festa med gott samvete ;)
Och det har Maja också gjort så vi ska nog kunna ta en cider tillsammans ikväll.
Bra när man kan peppa varandra sådär ;)

Har legat ute och solat i ett par timmar nu, men kände att jag behövde en liten bloggpaus. Man vill ju inte bränna sig :)
Men nu har skinnet fått vila lite och det börjar bli dags att ge sig ut igen...
Smidigt när man kan förna nytta med nöje och plugga och sola samtidigt :)






Det blir du och jag baby ikväll, och Maja såklart :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0