Morsdag :)

Trots festandet igår var det bara att masa sig upp idag för att fira alla mammor.
Klockan 10 var det bestämt att vi skulle bort till Robins mamma och fira henne. Lite segt var det för både mig och Robin att ta oss ur sängen, men det fick gå helt enkelt. Fick lite frukost på gemlagatan och satt ute i solen och hade det skönt.
Sen fick vi fortsätta bort till mamma som hade bakat tårta och fixat så fint :)
Men nu är vi i alla fall hemma igen, och jag sitter och kollar igenom bilderna från igår.
Det blev en hel del kubbspel och givetvis var det vi tjejer som vann :P. 1 gång av 4 i alla fall...
Och genast var vi tvugna att dokumentera detta, fram med kameran! Och Maja blev så glad att hon brast ut i sång. :)


 


och ni känner ju Johanna, det blev en hel del kort...




Vet inte riktigt varför jag tog den här bilden, men den ser lite avslappnad ut sådär :)
(och ja, jag började bli lite slirig här... men det stannade som tur väl var vid detta stadiet ;)...)



Oj, det var värst vad tiden rinner iväg!
Jag får skriva lite mer om gårdagen sen.
Nu ska jag och pappa (kanske Karin?) åka ut till farmor och farfar :)
Riktig familjedag det här ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0