Paus i plugget

Sitter och tragglar Marknadsföring för fullt nu och det känna inte som att jag kommer någonstans.
Det är för lätt att tankarna vandrar iväg på annat håll liksom...
Det är så mycket som har hänt denna våren för min del och det är först nu som jag har börjat smälta allt och inse hur roligt jag faktiskt har haft.
Jag har träffat så många nya människor och testat mig själv på sätt som jag aldrig skulle ha gjort annars.
Jag börjar nog faktiskt komma ut ur det där lilla skalet som jag så lätt gömmer mig bakom :)
Mycket tack vare allt som man har blivit utsatt för på Friskis kurserna jag har varit iväg på. Där har det verkligen inte funnits någon plats för att vara blyg och hålla sig i bakgrunden. Och det är bra, för jag behöver vekligen träna på det! :)
Annars så har det senaste halvåret kantats av väldigt mycket nya upplevelser.
Jag har åkt skidor (och faktiskt blivit ganska bra), upptäckt Barcelona, provat på att jobba på en tidning, varit på två kurser, visat min allra sämta sida för mina klasskompisar (bakfull som ett ägg i Kiel) och mycket mer.
Det känns helt sjukt att jag inte ska träffa dem på hela sommaren, mina särcenterkompisar... :)
Men det är ju två veckor kvar tills dess, så det är ingen idé att fundera på det :)
Nu har jag varit alldeles för sentimental en stund, så nu får jag skärpa mig och ta tag i plugget igen...
Det blev en lite längre paus än planerat :P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0