Släktträff, kurs 2 och klassresa.

Skrev ett långt inlägg igår och precis innan jag skulle publicera det lyckades jag trycka på nån knapp som raderade hela skiten. Så trist!
Vad jag skrev var i alla fall att vi skulle på släktträff i Eneborg. Jag hade ganska höga förväntningar och tyckte att det skulle bli jättekul att äntligen få lite ansikten på släktingar som jag inte träffat de senaste 10-15 åren.
Och det blev faktiskt riktigt lyckat, det var roliga lekar, fotografering, god mat och lite senare på kvällen dansades det lite också. :)
Att laget som jag och Robin var med i vann lekarna gjorde inte saker och ting sämre ;)
Tvålskjutning, pelikanfotboll och att transportera golfbollar med stuprör var några av grenarna i tävlingen.
Pelikanfotboll är förövrigt en återkommande lek på våra släktträffar. För er som inte vet hur det går till så kan jag berätta att man har en papperstrut med ett litet hål i änden framför ansiket, sedan ska man helt enkelt försöka göra mål :)...
Inte helt lätt :P


Men Robin var givetvis bäst och fick in två fullträffar :)
Men jag däremot, var fruktansvärt grym på "stegen", där det gällde att ha lite bollkoll :)



Ja, ni ser ju hur fokuserad jag var ;)
Och det gav ju utdelning :)



Idag har jag börjat packa så smått, har ju två resväskor som behöver packas innan tisdag så jag tyckte att det var lika bra att börja redan nu... För det börjar ju dra ihop sig, både för kursen i Ljungskile och klassresan :)
Jag är riktigt laddad! :)


Nu ska jag krypa ner i soffan och invänta att klockan ska bli åtta, för då är det dags för Bones :)
Jag har nämligen gjort min Lia-presentation idag så jag förtjänar en helkväll i soffan :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0