Spikat och klart!

Nu är det bestämt, Garvaren it is!
Tack vare snälla, snälla Annica som bestämde sig för att följa med!
Det är jag väldigt glad för! :)
Positivt är också att Maja följer med (i sällskap av Robin, Hansson och Elli) vilket betyder att vi inte behöver oroa oss över vem som ska dra Svensson Svensson repliker och göra Fillipa Bark imitationer imorn. Och det är bra.. För jag är verkligen skitkass på det!
Så nu börjar vi ladda för imorn tjejer!








Nu på förmiddagen har jag faktiskt fått en del uträttat. Gick upp vid halv åtta (ja, ni läser rätt...) för att ta itu med nästa prov som väntar. Körde också en sväng till Älmhult för att inhandla morsdags-present och har i princip precis kommit hem.
Men presenten var ganska snabbt avklarad. Hade redan bestämt vad jag skulle köpa...
Helt på eget bevåg dock, frågade Martin om han hade funderat något på morsdags-present och som vanligt sa han
Nämen, köp du nåt så får du pengar sen.
Ja jo, jag förväntade mig inget annat, men du kanske kunde komma med ett förslag någongång?
Äh, köp nåt bara.
Bör kanske tillägga att i vår familj är det alltid jag som fixar presenter hit och presenter dit och av någon konstig anledning åker Martin alltid snålskjuts på det. Och han kommer ihåg att betala ungefär hälften av gångerna :P
Nejdå, ärligt talat så är det jag själv som försätter mig i denna situationen. Jag ska inte skylla allt på honom ;)

Nu så väntar plugg en stund till och sen kommer Robin hem. Då ska vi ut med båten :) Och jag ska köra! :P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0