"Hon får ju bara inte dö!"

Bestämde mig för att jag var värd en liten sovmorgon idag, så jag ställde klockan på 9. Härligt att kunna ligga och dra sig lite :).
Men det blev en ganska aktiv förmiddag i alla fall.. Åt lite frukost ute i trädgården (om man kan kalla vår lilla gräsplätt för det?) och sen var det bara att dra på sig träningskläderna och ge sig ut i spåret.
Skönt att ha dagens träning avklarad redan nu!
Nu väntar jag bara på att Robin ska komma hem så att vi kan äta lite, börjar bli hungrig igen :D
Sen tänkte jag eventuellt öppna Småföretagande-böckerna och börja läsa inför provet lite. Men bara eventuellt, vi kanske tar en tur med båten i eftermiddag i stället. För den sjösatte vi igår :)

 
Ja ni ser ju pärlan där i bakgrunden, med martin vid årorna.



Och vet ni vad?
Såg ni Greys Anatomy igår? Det var heeeelt fantastiskt! Vilket avsnitt!
Jag grät och grät och grät.
Och när det var som bäst så skickade jag ett sms till Malin
Malin, tittar du på Greys? Jag lipar som en idiot!
till svar får jag:
ha ha.. satt precis och skrev ett sms med samma fråga till dig! Ja!! Fy vad jag lipar!
ja ni ser ju...
och det blev värre...
sen kom vi in på huruvida Issie kommer att dö eller inte och det gick nog lite över styr, för tillslut pratade vi om dem som riktiga människor.
t ex.
Men hon får ju inte bara dö! Då vet jag inte vad jag tar mig till!
Och jag hoppas att Christina blir tillsammans med militären igen - som vi sa från början så passar de ju ihop!

Jag blir nästan lite full i skratt när jag läser smsen idag... Men igår var det allvarliga saker det här! :D


Nu ska jag laga lite mat, och vänta på att hyresvärden ringer upp mig. Han ska nämligen fixa vår dusch!





Kommentarer
Postat av: Malin

Men Lina - de ÄR riktiga personer! Iaf enligt min åsikt.. Vet inte vad jag ska ta mig till om hon inte överlever... :(

Haha.. Kram

2009-06-02 @ 17:30:03
URL: http://lelle86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0