Uttråkad?

Helt ärligt så är jag faktiskt lite rastlös nu, efter att ha gått från intensiva dagar hemifrån så är jag nu hemma själv och vet inte riktigt vad jag ska hitta på...
Har varit borta hela morgonen och städat ur Tony och Elizabeths vindsförråd och delat upp lite grejer och så..
Eller jag var mest där bara, jag och Olle (läs Ålle), vi kände inte att vi kunde hjälpa till sådär jättemycket :)
Fast jag delade ut glass i alla fall, Olle gjorde ingenting... Men så är han ju göteborgare också ;)
Och vi får ju inte begära allt för mycket nu när han är ny i familjen :P


Malin & magen, Olle, Elizabeth, Simon och Robin



Nu skulle Robin iväg med några kompisar och spela lite golf så jag får allt sysselsätta mig själv.
Fast datorn kommer nog hålla igång mig ett tag nu, det har ju hunnit hända en del på en vecka och bara att läsa ikapp på alla bloggar som jag följer kommer ta tid. :)
Och jag kan behöva ta det lite lugnt nu, så det får nog bli lite bloggläsande om ett tag...
Fest tre kvällar i rad kan inte vara nyttigt ;)
För i gårkväll var man där igen, då åkte danseskorna på och Lina buggade loss med arbetskamraterna :)
Fast jag var smart nog och gick hem redan vid elva, då pallade inte fötterna trycket längre...
De har verkligen fått jobba de senaste dagarna, haha.

Och ikväll är det dags för fest igen.... haha, nejdå.
Men lite grillning hos mamma och pappa blir det, och jag ska verkligen försöka hålla mig borta från det där vinet :P
Men ni känner ju mig... ;)
Hursomhelst, jag måste ju börja leva efter Friskis&Svettis principer nu har jag fått höra, så vi får se... :P



Men nu gott folk får jag ta tag i mitt liv igen, jag börjar bli riktigt oansvarig! ;)
Ha en bra fredag!





Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-05-26 @ 14:13:09
Postat av: Malin

Wiie vilken mage jag har :)

Inte konstigt ryggen gör ont :P

2009-05-26 @ 14:13:47
URL: http://lelle86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0