Plötsligt fotbollsintresse? Eller nej, bara pluggtrött!

Nu tänker jag tjata lite till om den där marknadsföringen som jag har sådana bekymmer med. Men ni borde veta hur jag är vid det här laget, att jag gärna vill älta saker fram och tillbaka.
En del människor är väl så helt enkelt, jag är definitivt en av dem!
Men allvarligt talat, jag brukar inte ha särskilt svårt för att plugga. Jag kan till och med tycka att det är riktigt roligt ibland, och lite mysigt, att kunna gräva ner sig totalt i något. Ta på sig mjukisarna, sätta på glasögonen, och krypa upp i soffan med lite te (och gärna mörk choklad) och bara råplugga.
Jag vet att ni tycker att jag är helmysko nu, men jag tycker ibland att det är riktigt avslappnande.
Men alltså inte ikväll, och inte när det gäller marknadsföring.
Det är lite synd, för det är verkligen ett intressant ämne och jag vill så gärna känna att det som jag läser fastnar någonstans långt bak i hjärnan. Så känns det inte riktigt just nu...
Så jag vet inte riktigt hur det ska gå imorn på provet. Någonting säger mig att jag kommer att fixa det ändå, jag kan inte komma ihåg när jag misslyckades totalt på ett prov sist (eller jo föresten, IG på ett Matte C-prov i trean..).
Men det är känslan nu innan som är så jäkla jobbig, när man känner sig helt jävla pantad för att inget fastnar.
Men som sagt, jag vet att jag gnäller... Och jag kommer att fixa det där förbannade provet, för det gör jag alltid. På någon konstigt sätt...


Nu ska jag sluta gnälla och ta mig i kragen igen. Har lite funderingar på att gå och förtidsrösta imorn. Ska man vara så duktig och ta sitt ansvar? Jo, det får nog bli så :)
Då återstår bara att fundera ut vad man ska rösta på? :P Kan ju vara bra att veta menar jag :)
Nu ska jag plugga lite till... Nästan så att fotbollen på tv känns lite intressant bara för att jag inte får titta på det... Men bara nästan.





Kommentarer
Postat av: Sandra

Så det är inte bara jag som har problem med pluggandet :P

Jag ska till och med följa med Tias ut och ta kort på 850n istället :P då är det illa!!



Ses imorgon, kramar

2009-05-25 @ 20:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0