Vad har mitt Spotify tagit vägen?

Lite arg blev jag allt när jag plockade fram mina marknadsföringsböcker och satte mig ner för att ta tag i pluggandet (hur länge har jag inte tänkt göra det liksom?).
I alla fall, precis som vanligt sätter jag igång datorn för att få på Spotify, och vad händer?`
Filen bla bla bla kan inte hittas på datorn osv.
What?
Så nu får jag plugga utan musik och det går verkligen inte bra, jag kan bara koncentrera mig på att Spotify inte fungerar.
Så nu var jag tvungen att skriva av mig lite, och jag ska försöka fixa i ordning det här... Kanske bara behöver ladda ner en ny klient?
Jaja, Lina fixar! ;)


Ikväll blir det föresten grillfest hos oss, lite spontant sådär :)
Robin bjöd hit några kompisar och jag vill ju absolut inte vara sämre så jag bjöd hit Fia, Annica och Johanna :)




och det kommer att bli alldeles förträffligt roligt tror jag :P
Men nu måste jag plugga igen...
Är det inte konstigt att tråkiga program som Providence helt plötsligt verkar jätteintressanta bara för att man behöver plugga? :/
Jaja, back to work!






Kommentarer
Postat av: Fia

För att inte tala om städning!

Oj vad kul det är att städa när man har tentaplugg! :P

2009-05-22 @ 16:40:29
Postat av: Johanna

Tror det komma bli en toppen kväll Lina:)

2009-05-22 @ 17:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0