"Vakterna i Färjan är mycket bättre..."

Nu är jag hemma igen efter att ha flängt runt i en veckas tid.
Först kurs i Ljungskile och därefter klassresa till Tyskland. Intensivt kan man lugnt säga att det har varit...
Även om planeringen kunde ha varit lite bättre på klassresan.
Men inte deppade vi!
En barcardi lemon kan verkligen få igång festen visade det sig... Det blev så bra fest att vakterna fick slänga ut oss från hytten där ett femtontal personer hade samlats för att förfesta lite.
Därefter blev det dans med pensionärerna och diverse drinkar i baren. När vi sedan blev för snåla gick vi (jag, sandra ocj jim) ner till hytten och drack bacardi direkt från flaskan.. och det var väl ungefär där det gick lite över styr...
För fy vad jag mådde dagen efter. Och det förtjänade jag helt klart! Men ändå, fy fan!
Studiebesöket blev inte jätteroligt för min del alltså :)
Men det var bara att repa sig, för på kvällen var det dags igen! ;)
Vi rastade pensionärerna lite och skakade rumpa hela kvällen lång! ;) alkoholen blev det dock lugnt med.
Nu är jag i alla fall hemma, trött och sliten och jag hade kunnat gå och lägga mig redan nu.
Men det ska jag såklart inte göra ;)
Nu är det snart dags för Invacares årliga Vårfest, är det fest så är det ;)
Och det är lika bra att fortsätta nu när man väl har börjat ;)

Så, in i dimman igen!







Tack för väldigt trevligt resesällskap kära klasskamrater :)
♥♥♥




Nu är det dags igen!
♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0