Wärkstan!

Ikväll smäller det mina vänner! Då är Lina på plats när Wärkstan slår upp dörrarna inför våren och sommaren! :)
Nu ska jag och Robin snart bege oss till Älmhult för lite streethockey och grillning hos Df. Efter det bär det av till Emil och Lina för ännu mer förfest och förhoppningsvis hamnar vi tillslut på Wärkstan som planerat :)
Det blir en rolig dag tror jag!

Vet ni föresten att Robin har färgat mitt hår idag? Och till alla er som tvivlade på hans förmåga så kan jag säga att det blev riktigt bra faktiskt :)
Så nu är jag redo för kvällen :P

Imorn ska vi cykla ut till Virestad och hälsa på Malin och Tony i nya huset, och på kvällen ska vi på Linas 25-årsfest :)
Det blir en intensiv helg kära ni.
Söndag är det alltså ingen mening att ni ens försöker få tag på mig, för då ska jag återhämta mig :)
För nästa vecka är jag tillbaka bland rullstolarna :)



Ha en trevlig 1 maj gott folk!
Vi ses väl förmodligen ikväll! :)




♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0