Aahh!!!

Nu är det ny dag och vi lämnar gårdagen bakom oss. Kvällen igår blev i alla fall lyckad, tänk att lite marängsviss och mys med Agnes kan lyfta en hel dag... :)

Nu har jag i alla fall börjat rota i den här eviga röran med allt som behöver göras och det har varit hardcore plugg ända sen jag kom hem från jobbet. Men den här uppgiften var lite väl mycket att bita i för min smak. Det går ut på att vi ska välja en vara som vi genom ett fiktivt företag ska importera från ett lämpligt land och så är det en massa frågor och uppgifter till det. Nu har jag i alla fall börjat och det är väl alltid något antar jag...
Fast det är skittråkigt och jag känner mig superkass och dålig och värdelös...
Förstår inte riktigt hur jag ska kunna få det här kladdet till någon form av resultat och jag.... ni ska slippa...

Tror att jag går över till opponeringen som ska vara klar till nästa vecka. Det fattar jag i alla fall...


Pusshej.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0