Alla helgona och julpynt?

Har inte så mycket spännande att rapportera, förutom att skolan igår kändes lite smått halvtråkig eftersom vi bara var sex stycken. Men det var lugnt och skönt i alla fall :). Har skickat in veckobrevet nu som jag tog på mig att skriva.. Gissa om det var nära att jag fetglömde det, haha. Tur att man antecknar allt :P.
Har även börjat så smått på fallstudien som ska vara inlämnad om två veckor - hur jag nu ska hinna med det?
Det tar tid mina vänner! Som allt vi gör just nu tyvärr... Tid som är det enda jag inte har just nu :/
Men vet ni en sak som jag har?
Lina har varit och shoppat loss bland IKEAs julsaker :D :D :D.



Här är några av mina fynd :). Plåtburkarna är heeelt lovely!
Så nu har jag stillat shoppingnerven för en liten stund...



I helgen var det ju Alla helgons dag också.. Tände ni några ljus?
Jag tände några stycken, för mormor och morfar, för kusin Daniel och Robins morfar John. 
Jag var faktiskt i kyrkan till och med... Jag och mamma tände ljus på mormor och morfars grav och på gudstjänsten så läser dom upp alla som har gått bort i församlingen under året. Det var väl egentligen därför vi var där... Eftersom mormor dog i somras.
Prästen var helsjuk föresten, alltså på riktigt. 40-graders feber och kunde knappt prata eftersom han var så hes. Det såg ut som att han höll på att svimma ett par gånger. Mamma började viska om svininfluensan och sen kunde vi inte riktigt släppa det :). Vi kunde riktigt se hur grissjukan spred sig i kyrkan :P.
Men ingen sjukdom här än så länge (kan dock bero på att vi satt ganska långt bak...)...

På kvällen var det sista Wärkstan för säsongen, jag skulle egentligen inte dit men ni vet ju hur det är... Man slänger iväg ett sms och så helt plötsligt sitter man där igen, haha.
Det blev en väldigt trevlig kväll i alla fall, med Partyloo och Annica kan det liksom inte bli annat :). 
Det var dock den kallaste kvällen i mannaminne. Kanske inte helt genomtänkt att ha ett dansgolv som är typ ute...


Nej men hörrni... Här har inte jag tid att sitta. Jag pluggar ju... Kanske... Lite... Inte...




♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0