Äntligen fredag!

Nu är det helg igen, lika välbehövligt som vanligt :)
Det ser ut att bli en lugn kväll, ska hem till Karin och Bella och mysa lite. Och så ska jag vara chaffis åt mamma och Robin. Mamma skulle på nåt med jobbet och Robin på fiskeklubbens årsfest. 
Men imorn är det min tur :D. Då är det klassfest som gäller ;). Fy skäms på er som inte kommer! Nu när det har varit bestämt så länge... Stryk skulle ni ha! ;)
Imorn är det Agnes dop också i Virestads kyrka. Lilla mysen börjar redan bli stor :)

Och på söndag är bakfylla och kalas inbokat. Bra kombo... haha... Men det ska bli trevligt :)

Här har ni min helg ganska kortfattat...
Puss!


Och NEJ, det är ingen som ska fylla Robin ikväll så att han är bakfull i kyrkan! NEJ!



Lina,♥

Kommentarer
Postat av: Malin P

Håller med dig Lina! Fan ta den som fyller honom.. Ingen som är bakis kommer på hennes dop!



Ses imorgon! :)

2009-11-13 @ 19:03:09
URL: http://lelle86.blogg.se/
Postat av: Malin P

Oj, vad arg jag lät.. haha.. fast då kanske ingen vågar så det var kanske bra?! Så varför skriver jag här nu då och förstör det..?

Hmmm.. smart Malin.. Smart.. ;)

2009-11-13 @ 19:04:01
URL: http://lelle86.blogg.se/
Postat av: Jim

Förlåt Lina!!!

2009-11-15 @ 11:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0