Räkan, prinskorven och vinbladsdolmen...

Nu väntar en jobbig vecka. Mycket övertid och mycket plugg, och jag tänker minsann inte missa någon träning. Även om det helt klart hade underlättat en del... Men icke!
Har ju som tur väl är kommit en bit på väg med fallstudien som ska vara inämnad på söndag. Långt ifrån klar dock, och jag ska ju till Ullared på söndag. Det gäller att vara diciplinerad denna vecka om allt ska hinnas med.

Dagen och kvällen har varit mysig och trevlig på många sätt. Studiebesöken var helt okej, JULA var väldigt förberett och han som pratade var en trevlig prick. På Ahlstom kände jag att det var lite för avancerat för mig, eller så var det helt enkelt brist på intresse från min sida? För jag kom på mig själv med att tänka på annat, och stirra (haha). För killen som höll i föredraget hade inte helt fördelaktiga byxor på sig och det var det fler än jag som la märke till kom vi fram till under kvällens middag på Akropolis. Räkan, prinskorven och vinbladsdolmen m.m tyckte Anna-Lena var passande, haha. 
- Men, det är ju synd om honom, sa Pernilla.
- Jag tycker mer synd om hans fru, menade Sandra. 
Det enda jag kände var en stor lättnad över att jag inte var den enda som reflekterade över storleken på saker och ting :D.
Det blev en hel del skratt ikväll som ni kanske förstår. Det visade sig också att jag och Åsa är släktingar, sysslingar närmare bestämt. Lite oväntat så där, även om jag nu i efterhand kan dra mig till minnes att farmor har pratat om att en släkting till oss också läser på Allbo. :)

Eftermiddagen spenderades hos Jennie (och inte hos Sandra som jag skrev imorse...) med fikamys och lite allmänt skitsnack. Jättetrevligt! Nästa mys blir hos Sandra den 11 december, så det skriver vi upp i kalendern redan nu :)
Länsade Jennies dator på kort också. Från alla klassfester och vår lilla boattrip till Kiel så jag tänkte att ni ska få några smakprov :)



My heart will go on sjöngs (vrålades?) på färjan tillsammans med världens bästa tjejer


 
Kapten Lina och sjömannen Sandra 


Sug i blicken hemma hos Thomas :D



och slutligen en bild från i lördags :)


Nu mina kära vänner ska jag gå och lägga mig, jag börjar nämligen jobba vid sex i morgon. 
Natti natti!


Lina,♥

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0