Febertopp?

Idag mår jag bättre... Ingen feber än så länge och som det ser ut nu är jag redo för jobb imorn igen :)
Jag ringde och sjukanmälde mig till ProPrimo (företagshälsan) och fick prata med en sjuksköterska som trodde att jag hade fått en febertopp (som kan orsakas av stress bland annat...) och att det förmodligen bara skulle vara en kväll. Hon tyckte inte att det lät som svininfluensan i alla fall och det var ju skönt. :)
Så idag tänkte jag plugga lite och försöka bli klar med fallstudien som ska vara inlämnad senast på söndag.
Dessutom så borde jag skriva en inköpslista till Ullared.. För på söndag åker jag, mamma och Karin dit :)
Annars blir det en lugn dag, snälla Maria kunde ta mitt jympapass ikväll så nu behöver jag inte fundera över det längre.

Ha det bra mina vänner!
Kram!



Lina,♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0