Fest igår, fest idag...

Igår möttes Diö GOIF och Glimma i Diö Pizzeria Arena. Då var vi där! Om vi var där! Invacare bjöd på hamburgare och inträde och eftersom det var pubafton i samband med matchen var det mycket folk. Diö har aldrig haft så många supportrar :D.
Jag skulle ta det lugnt, planerade att gå hem direkt efter matchen eftersom jag hade anmält mig till att jobba idag. Planen sprack kan vi väl säga, en cider där och lite vin här och sen satt man där...
Men jag kom upp imorse och jag jobbade precis som jag hade lovat, och det var inte ens särskilt jobbigt. MEN vad dålig jag blev när jag kom hem! Somnade sittandes och hela kroppen gjorde uppror. Så det var bara att stanna hemma ikväll... Eller?? Nej, såklart inte :) Det var ju fest i Enerydacity hos fia. Så vi åkte dit en runda och sen drog Robin, Martin (lillebror) och Marcus vidare till balders (där det är 15års ikväll. Fett!) och jag bestämde mig för att åka hem. Kroppen säger ifrån, man är ju inte 20 längre... :).
Och imorn ska jag fira papi, plugga och gå på Friskismöte. Bakfylla finns inte med i planeringen helt enkelt...
Så nu går jag och knyter mig, och hoppas att Marcus får klappa lamm på balders. Martin var mer ute efter fårkött - som ju måste vara motsatsen till lammkött?  



Föresten...
Nu har Lillasyster Wikingsson gått och skaffat blogg hon också :)
Släng en kik!
http://karinwikingsson.blogg.se



Lina,♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0