Första advent

Hej på er!
Är allt bra? Det är ju första advent idag och jag ska i alla fall mysa till det riktigt ordentligt. Nu väntar plugg i ett par timmar, men i eftermiddag står pepparkaksbak på schemat.
Vi har faktiskt inte bakat peppisar på flera år nu, det är ändå ingen som äter dem (eftersom köpta ändå är godare...). Men i år gör vi det mest för känslans skull :).
Spelar Carola för att komma i lite stämning nu... Det är inte samma sak med Spotify när det gäller julmusik, det ska vara på skiva. Köpte förövrigt 3(!) julskivor i Ullared. Nödvändigt köp, jovisst... jaja...

Gårdagen var mycket trevlig. Robin bjöd hit Martin och Marcus och körde "plingsnaps" till fotbollen. Jag stack hem till mamma och pappa och åt och umgicks med dem ett tag. Anna kom dit också :).
Sen stack vi hem till grabbarna, jag och Anna. Och det spelades Wii vill jag lova. Och guitarr hero.
Jag vann över Martin i bowlingen, kan vi väl sammanfatta kvällen med :D. Ett poäng. Ett litet, litet poäng :)

Men nu är det ju alltså söndag och första advent. Det går fort till jul nu och jag känner nog att jag börjar få lite kontroll på läget nu. Skickade in sista hemtentan igår och har kommit en bit på väg i århundradets största och svåraste uppgift. Det enda som jag panikar lite inför nu är mitt jympapass som tyvärr blir väldigt lidande.
Har hittat ganska många låtar nu i alla fall.. Men har fortfarande svårt att hitta en bra "spring"-låt. Ni kanske har något tips? Gärna lite rockigt eller en låt med bra driv i...
Skriv gärna en kommentar om ni kommer på nåt.

Nu börjar det bli dags att få opponeringen gjord, eftersom den ska redovisas imorn. Sen kan man pricka av ännu en sak på listan :)


Puss!

Kommentarer
Postat av: Anna

hade kul igår, tack för kvällen :) och det bästa var att du vann över martin i bowlingen! min placering kan vi ju glömma däremot..

2009-11-29 @ 21:07:08
Postat av: Anonym

Linkin Park har hyffsat bra tempo i sina låtar, typ faint:)

2009-11-29 @ 21:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0