Jympa

Gissa vem som har varit dötrött hela dagen? Fick knappt upp ögonen i morse och höll på att somna när jag satt på toa... Och det var ändå efter morgonduschen! Brukar man inte piggna till av den???
Hur som helst så är det ju onsdag idag och det betyder jympa för min del. Var väl inte riktigt i mitt esse idag, så jag gjorde lite småfel... Men inte ens Karin, som har varit på alla mina pass, märkte nåt så det var ingen fara.
Skönt att ha det gjort nu i alla fall.
Ikväll blir det tv-kväll med Bonde söker fru som första program på kvällens lista, och sen vankas det Grey's såklart :D. Missade förra avsnittet då Robin spelade match och trogen innebandyfru som man är så satt man bänkad på läktaren.
Men först av allt så ska jag äta... Alldeles för många timmar sen sist...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0