Mary Kay

Ikväll ska jag shoppa loss bland alla skönhetscremer vill jag lova :)
Har inte haft Mary Kay-prylar på ett tag nu och det syns faktiskt. Dyra som sjutton är de, men de håller vad de lovar.
Så lite senare ska jag korsa vägen och gå ner till Sanna som är värdinna för partyt. Ska bli kul att snacka lite skit också ;). Och att se vad de har gjort med lägenheten, för det var ju där Malin och Tony bodde innan de flyttade till Virestad. Kan tänka mig att det har hänt en hel del...

Har även beställt lite grejer från Oriflame, men det var mest till håret. Det blir ett dyrt kalas det här, hoho.
Vi får väl se om det ger något resultat eller om det bara är en hopplös(?) dröm att ha snyggt hår och slät hy :D.
Det lär vi märka om ett par månader :).

Nu ska jag göra pannkakor till mig och kärleken.
Puss på er!


Lina ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0