Oink oink...

Nu tror jag bestämt att Svinis har hittat hem till mig.
Kände mig lite halvkass i eftermiddags på jobbet, men tjurig som man är så går man inte hem... När jag kom hem hade jag feber och nu sitter jag här och känner att det nog är grissjukan som har bosatt sig i min kropp.
Och om jag hade varit smart så hade jag sjukskrivit mig idag och sluppit en hel (jävla) karensdag. Men nej, inte Lina... Hon har pengar så att hon kan gödsla med dem och bryr sig inte ett dugg om det blir en liten skitlön som trillar in på kontot..........






Nu ska jag sova en stund.


(Förövrigt händer detta bara för att jag skrev att jag inte skulle missa någon träning denna veckan. Plus att jag måste hitta en stand in till mitt pass imorgon. Härligt, :/ )




Lina,♥

Kommentarer
Postat av: Thomas

Det låter inte bra! Du får krya på dig och hoppas på att det inte är grissjukan som drabbat dig! // Thomas

2009-11-17 @ 22:07:24
URL: http://thomasharaldsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0