Fantastiska lördag!

Oj vilken mysdag detta har varit :).
Började med en liten tripp till Ljungby med mammi, pappi och Karin. Mamma köpte skor och jag hittade en världsfin klänning som jag tänkte ha på Agnes dop. Eftersom vi hade BellaBus med oss så köpte vi med oss mat hem, finfina baguetter, så efter ljungby blev det fika på Svanströmsgatan. Och sen blev jag kvar där hela dagen :). Mamma bakade morotskaka som vi sen satte i oss tillsammans med lite te och jag och mamma somnade en stund i varsin soffa till årets första julmusik (Sanna, Sonja och Shirleys julskiva). Pappa tände en brasa och vi myste med Bella en massa. Hon vill gärna sitta i knät mest hela tiden, hon tror att hon fortfarande är en liten valp trots sina 10 kilo.
Det åts god mat och jag och mamma drack lite vin. Och lite körslaget hanns med :)
Men nu är jag hemma igen och tänkte nog gå och lägga mig ganska så omgående.
Så vi får höras mer imorn :)
Godnatt!



♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0