Härligt!

Nu är jag nyduschad och pyjamasklädd och redo för sängen. Har varit på danspass med Karin ikväll och det var riktigt skönt att få bort all spring i benen. Mamma var lite sjuk så hon fick stanna hemma, så det blev bara jag och Karin idag. Och Mona och Emelie också förstås.
Har verkligen haft fullt upp idag. Jobbade mellan 6-17 och var ganska så sliten när jag kom hem. Men då var det bara att ge sig iväg och träna. Så det är egentligen först nu som man kan ta det lite lugnt...
Tittar på House och sen ska jag nana kudden. Härligt!

Igår var ju Agnes och Malin här en liten sväng, hon var så go :)
Låg och pratade och smilade som bara den! Och hon har blivit riktigt stark nu lilla donnan.



Vi hörs :D





Kommentarer
Postat av: Malin P

Haha.. Vilken bra bild :P

2009-10-13 @ 22:27:06
URL: http://lelle86.blogg.se/
Postat av: Ela

Vilken mysig bild.. Fina de är..



//Ela

2009-10-17 @ 13:06:00
URL: http://elarecur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0