Hejsvejs!

Sådärja! Då var projektledningsuppgiften inlämnad och klar. Och det känns inte alls bra ska jag tala om för er! Vilken mongo-uppgift! Jag är inte ett dugg klokare, snarare mer förvirrad än någonsin och jag tror att det blev skit alltihop!
Men nu lämnar vi det! :)
Nu är det ju snart helg, ska bli ruggigt skönt att vara ledig. Har jobbat tre timmars plustid denna veckan (jag hade tur och missade 2 h i måndags eftersom jag var i skolan) och det tar på krafterna. Det är inte så jobbigt på dagarna, men på kvällarna stupar man ju i säng... Så helg känns jättevälkommet! :)
Ska kanske åka in till Växjö en sväng på lördag, jag ska få en skrivbordsstol av Robin och så hade det ju varit kul att hinna med lite shopping också. Robin ville titta på damlaget som spelar (innebandy)match i Växjö så vi får väl kanske köra dit en sväng också. Kompromissa mina vänner, det är så man får ett förhållande att fungera. Han får titta på innebandy - jag får shopping (plus en skrivbordsstol ;P).
Men nu mina vänner är det dags att lämna över datorn till Robin, jag fick absolut inte ha MIN dator längre än till åtta... Så... Robin lagar maten så att jag kan plugga - så får han datorn lagom till pokern vid åtta. Ni ser! Kompromiss! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0