Ingen energi...

Den här veckan har verkligen varit döden. Kan väl inte påstå att jag har gjort särskilt mycket, men energin är helt försvunnen. Det är väl hösten antar jag... men det är lite tråkigt när man inte orkar göra något på kvällarna. Speciellt nu när jag har tusen grejer som jag hade behövt ta tag i. Massa skolarbete som jag inte riktigt hinner med och ett nytt jympapass som ska göras. Har hittat ett par låtar i alla fall, så jag har börjat så smått. Men jag vet ju hur många timmar det tog sist och om det tar lika lång tid denna gången så ligger jag verkligen efter i tidsschemat. Suck!
Men, men.. Det är väl bara att ta tag i livet och börja beta av punkterna en efter en.

Nu ikväll ligger jag lite lågt.. Har visserligen försökt plugga lite men det blev bara två uppgifter gjorda. Så nu har jag börjat på Navy CIS-boxen som jag fick av Robin i födelsedagspresent. Får passa på att titta på den när han inte är hemma :), han är väl inget fan direkt :D.

Nu ska jag återgå till min sköna soffa :)
Vi ses!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0