Dags att klippa sig...

Nu har jag äntligen fått tummen ur och beställt tid för klippning och färgning. Det var då på tiden tänker ni nu, och ja... Det kan jag verkligen hålla med om. Sist var nog i maj/juni någon gång.
Satt och kollade igenom alla kort på datorn för ett tag sen och det slog mig att man ju har hunnit med lite varianter under sina dagar. Så, vad tycker ni? Vilken är favortiten? :P



 
 
 



Efter senaste klippningen :)



Vi får la se vad det blir den här gången.. Man kan aldrig riktigt veta med Lotta ;)

Men nu ska jag återgå till det jag egentligen skulle göra, nämligen försöka bli klar med uppg. 3 i organisation och ledarskap. Hade varit skönt att få den ur världen...
Förövrigt har jag bakat lite i eftermiddags. Kors i taket! Det är min tur att ha med fika till jobbet på torsdag så jag hade inte så mycket val. Tycker väl egentligen om att baka, men är inget fan av den där förbaskade röran som jag alltid lyckas ställa till med :).


Vi hörs mina vänner!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0