Myspys! :)

Då var det lördagkväll igen. Tiden går fort, inte sant?
Men det gör mig ingenting, för nu längtar jag till julen. Man hör ju att det snöar lite runt om i landet och jag är helt besviken över att Diö är milt och tråkigt. Jag vill ha snö! NU!
Men jag vet hur det brukar bli... När snön väl kommer vill man att den ska försvinna illa kvickt! Man fryser ju så fruktansvärt :)
Nej, det är nog egentligen inte snön jag vill åt, utan den där speciella julkänslan som brukar komma smygande när första snön kommer. (även om det är flera månader till jul)
För julen är det bästa som finns :)
Men man får väl försöka njuta av hösten också, för visst är det fint ute med alla höstfärger?



Nehej, här sitter jag och förlorar mig i drömmarna :P
Det var ju inte alls det här jag hade tänkt skriva om...
Lördagkväll var det ju... haha..
Som sagt..
Det blir en väldigt lugn kväll, som fortsättning på en lugn och skön dag. Robin har varit och fiskat i Helsingborg så jag passade på att städa och pyssla lite här hemma, så himla skönt när man kan göra allt i sin egen takt utan någon som springer i vägen hela tiden.
Satt i sängen med datorn i knät till klockan elva nånting och bara myste. Kollade lite på vilka vaccinationer man behöver till Kinaresan och hur man söker visum. Kan väl inte påstå att jag blev så mycket klokare... Pass måste fixas också upptäckte jag, mitt går snart ut.
Verkar som att datumen äntligen har blivit spikade nu, 11/3 - 22/3. Lite synd tycker jag för då är jag inte hemma på Robins födelsedag.. Men han verkade inte bry sig så mycket. "Woho, då blir det fest!" var hans syn på det hela... Men jag har allt lite dåligt samvete ändå :/
Men nu mina vänner har jag inte tid att sitta här mer. Nu står vitt vin och räkor på schemat, och en liten film kanske? Myspys <3
Ha en trevlig kväll :)
Puss på er!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0