Nu är det fredagsmys, om det så är det sista jag gör! :D

Pjuh! Vad skönt det är med fredagskvällar! När allt nödvändigt såsom städning m.m är avklarat.
Trodde att bilen pajade igen i morse, vi hade ju den inlämnad för ett par månader sen eftersom nån mekanism till vindrutetorkaren hade gått åt pipsvängen. Så den byttes ut och allt var frid och fröjd. Ingen skada skedd, enbart plånboken som var lite missnöjd. Och nu var det alltså dags igen. Suck. Så vi körde upp (500 m) till mekanikern och gnällde lite och hoppades på att det inte skulle vara lika dyrt denna gång. Och för en gångs skull så var Gud på vår sida! Det spändes och trixades lite och fem minuter senare var vi på väg hem igen :). Ibland så...
Så för att fira drog vi igång storstädning här hemma. Bättre fredagsnöje kan man ju tänka sig, men det behövdes så det var bara att sätta igång. :)
Nu är allt färdigt i alla fall. Tyckte att jag förtjänade ett glas rött så det har det blivit nu. Och kebabtallrik, tror inte att jag har ätit det på flera år... Och jag förstår varför nu. Ärligt talat, ingen höjdare....
Nu blir det i alla fall Ironman på Canal+ och kanske, kanske ett glas vin till... Det är ju trots allt fredag. Och man vill ju inte riskera att den öppnade baginboxen blir för gammal ;)

Imorn blir det shopping med Robin och Jessika :)




♥   


Kommentarer
Postat av: Christina

Hade inte heller tagit den risken att bag-in-boxen blir för gammal!! =)

2009-10-04 @ 15:27:10
URL: http://christinahansson.blogg.se/
Postat av: Lina Wikingsson

Det vore ju fruktansvärt! Vilket spritmissbruk! ;) Läste att dansbandspazzet blev succé. Skoj! Hade det varit lite närmre hade jag kommit :)

2009-10-05 @ 17:39:16
URL: http://linawikingsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0