Resa till Tysklandet.

I natt bär det av. Kl. 05.00 för att vara lite mer exakt, så det kanske är fel att skriva natt, sket-tidig morgon passar nog bättre. Men innan klockan slår fem så har det hunnits med snapsfukost här på Gamlegårdsvägen. Sju tappra själar är vi som samlas hemma hos oss vid kvart över fyra i natt (för då är det faktiskt natt...). 
Så ikväll mina vänner blir det alldeles superlugnt för min del :). Robin spelar match i Ryd ikväll och kommer förmodligen inte hem förrän sent. Så det blir lugna gatan här :). Tror att jag ska leta upp nån gammal film som man kan glo på lite senare. Just nu rullar ett gammalt Buffy och vampyrerna avsnitt på tv - en liten nostalgitripp :)
Har även hunnit med att fika lite hos Malin och Tony efter jobbet. Mys att få träffa lilla Agnes igen <3.
Men nu börjar det bli dags att äta lite, magen skriker visst märker jag nu :)
Vi hörs!





♥  


Kommentarer
Postat av: Martin

Jaha! efterfest hos er för mig då;) haha

2009-10-09 @ 18:21:58
Postat av: Lina Wikingsson

Välkommen! :D

2009-10-09 @ 19:19:10
URL: http://linawikingsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0