Workout...

Då var dagens arbetspass avklarat och jag ska strax ge mig iväg till Älmhult och träna lite. Det kan verkligen behövas.. Har legat lite på latsidan ett tag nu. Har haft tusen andra grejer som har fått komma före men ikväll så har jag inget annat för mig :).
Annars har det väl inte hänt så mycket spännande idag, jobb som vanligt och inga händelser utöver det vanliga. Hann bort till mamma och pappa en sväng efter jobbet och lånade lite stolar och så eftersom vi ska ha kalas här på fredag. Och imorn fyller jag ju år också :). Ska fira med Robin imorn och så får resten komam på fredag istället. Har ju jympa imorn också så det känns inte som så stor mening att bjuda hit massa folk då. Men Robin har i alla fall lovat att laga mat till mig imorn. :) Jag fick till och med bestämma. Så det blir potatisgratäng och fläskfilé imorn och glass till efterrätt :). Prinsesstårtan (obligatorisk!) får vänta till på fredag. Har beställt mycket tårta så att det räcker till frukost på lördag, en liten tradition som jag har. :) För prinsesstårta är alltid godast till frukost :D.

Men nu börjar det bli dags att byta om :)
Vi hörs!



♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0