Filmkväll och Rödvin ;)

Vilken skön dag det här har varit, bara slappat så mycket som det går :). Robin jobbade mellan 5 och 12 så jag fick hela förmiddagen för mig själv, och han hade inte mer än kommit hem förrän han åkte iväg igen (till Emil för att titta på fotboll...) så jag har verkligen haft lugna gatan här hemma. Det har faktiskt varit riktigt skönt :D
När han väl kom hem så åkte vi ner til Älmhult och åt på Elme med Tony och Elizabeth, ingen av oss orkade laga någon mat, haha. Väldigt trevligt var det faktiskt, det borde man göra oftare...
Och nu sitter jag här och kollar på Män som hatar kvinnor, ska se andra filmen Flickan som lekte med elden på bio på tisdag så jag tänkte att det kunde vara bra att se den en gång till innan dess :). Dessutom blev det ju lite vin kvar från igår så det har slunkit ner ett glas... eller två ;). Men filmen är snart slut nu och det är då dags att krypa till kojs. Robin som har varit vaken sen fyra i morse/natt är lite sliten nu. Kalaset varade ju till stracx efter 12 igår så det blev inte så mycket sömn för hans del. Det får bli sovmorgon imorn istället, jag kan ju passa på då också :).
Men som sagt... En väldigt mysig kväll och dag har jag haft. Hoppas att ni har haft det också. Och festa lugnt mina vänner, för det vet jag att många av er gör ikväll. :P
Puss!




Kommentarer
Postat av: Jessika

ska med se den på tisdag! hihi :) och sen grey's på onsdag, kan veckan bli bättre? :D

2009-09-27 @ 20:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0