En gång för alla?

Ja, nu är det typ tredje inlägget i rad som jag skriver att jag ska börja skärpa mig med bloggen. Men som ni har märkt så är det mycket snack och inte så värst mycket värksta... Men nu har jag blivit bannad av mina kära klasskompisar och det vet ju alla att deras ord är min lag. Så, nu ska vi se. Jag ser att jag har lovat att lägga ut lite bilder från förra helgen, men det har ju verkligen inte blivit av. Och det känns ju ganska onödigt att lägga tid på det nu, för det är redan glömt sedan länge... Men en bild ska jag väl i alla fall kunna bjuda på. Eller jag tar två när jag ändå håller på :)


Efter en flaska vin drar festen igång på allvar ;)



Ja Sandra, vad ska jag säga? Du gissade på Dancing Queen - avgör själv :P

(Nu bjuder jag på mig själv genom att visa upp dessa bilder för omvärlden, så ni behöver ju inte totalmobba mig för diverse miner och annat onyktert beteende. Och hade det inte varit för att bilderna redan finns på Facebook så hade ni aldrig någonsin fått se dem. :) Bara så ni vet! De är lånade av Carolina dessutom, the other Dancing Queen.)


Så, då var en sak avklarad.
Väldigt effektiv dag det här måste jag erkänna. Jag har fått en hel del gjort faktiskt. Pluggdaten efter skolan blev succé. Oj oj OJ vad vi var duktiga. Samtidigt som det hanns med lite kafferep och lite skvaller mellan varven. Men det är sånt som är bra för hälsan... Lite skvaller och fika har väl aldrig skadat?
Hur som helst så var det en väldigt trevlig eftermiddag och det här tycker jag att vi gör fler gånger :)
Tack Malin, Sandra och Jennie. Vad vore Allbo Särcenter utan er? ♥

Så hörrni, nu kan ni knappast klaga på mig! ;) Ser ni vilket monsterinlägg?
Nu kan jag vara lugn för ikväll. 
Ska försöka knåpa ihop den där utmaningen som Thomas har gett mig. Svåra grejer... Så jag får se om jag hinner publicera den ikväll. 


Go'kväll!


♥ 




Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh nu gjorde du mig och Jim lyckliga! :D

Och tack själv för plugg-daten, vi var så duktiga så.. guldstjärnor till oss! Ses om en vecka! puss kram

2009-09-21 @ 20:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0