Färdig?

Inte en chans, haha! Har fortfarande den där jäklans affärsnyttan kvar att skriva. Men jag resonerar som så att om jag drar ut så länge som möjligt på det så kanske det helt plötsligt bara finns där i datorn. Man vet ju aldrig, mirakel har ju hänt sägs det... Nu vore ett perfekt tillfälle för ett sådant.
Det blir inte mer pluggat idag i alla fall. Har suttit en liten stund nu och det får faktiskt räcka! Ska köra ner till Älmhult en sväng snart, leder jympa ikväll vid 18.30 men jag tänkte att jag skulle ta en sväng på byn först. Tänkte kolla om Scorett har öppnat ännu, och så är jag på jakt efter en ny kofta. Alltid är det något ;).
Tror att jag ska kolla in hälsobutiken också, blev rekommenderad något kosttillskott på jobbet som ska vara bra om man är lite trött såhär på höstkanten. Helt klart något för mig. Det skulle också vara bra för ämnesomsättningen och det kan ju inte skada. Har väl ungefär lika hög energiförbrukning som en snok som ligger i ide. Vi får se, är det inte alldeles för dyrt så kanske...
Men nu ska jag fixa lite här hemma, vika lite tvätt och så... Ha en bra kväll! :)






♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0