Greys Anatomy

Nu är det dags igen! En ny säsong av Greys. :) Väldigt efterlägtat kan jag säga :P. Men det är ett sorgligt avsnitt kan jag tala om för er. Jag ska inte avslöja något för er som inte tittar nu, men det är död och bergavning och överlag helt sorgligt. Jag, Jessika och Malin sitter redo med mobilerna för att kunna diskutera eventuella överraskningar osv. Precis som det ska vara :).
Det är skönt att allt är som vanligt igen... :P
Är egentligen helt slut nu, så jag hade lätt kunnat somna vilken sekund som helst. Har sovit mellan åtta och nio nu bara för att orka sitta uppe och titta. Började jobba vid sex imorse och var bara hemma och vände efter jobbet innan det var dags att sticka iväg och jympa och när jag väl kome hem sen så gick luften ur mig. Somnade ju som sagt i soffan vid åtta,  helt slut... Och Robin är sjuk så det fattas väl bara att man smittas av det också. I can feel it coming!
Nehe, nu är pausen strax slut och jag måste ägna min fulla uppmärksamhet åt kanal5. Denna gudagåva till mänskligheten! Amen.




♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0