Inget danspass...

Det blev ingen dans för min del ikväll. Robin skulle ha bilen och ingen av dem som brukar följa med skulle dit ikväll. Så jag och Karin fick stanna hemma. Men ingen skada skedd :) Jag fyllde kvällen med plugg istället... Så nu har jag kommit en bra bit på den här oääändliga vägen. Fast bara det lättaste gjort än så länge. 
I övrigt har dagen varit ganska okej. Jobb som vanligt och hade det inte varit för att det har varit fruktansvärt varmt där idag så får det nog ändå räknas som en skön dag. Helt sjukt att de inte kan fixa iordning det där ventilationssystemet som aldrig någonsin har fungerat. Och det är ju lite synd att man har varit tvungen att vara inne hela dagen när vädret har varit så fint... Nu kommer ju hösten sägs det ju... 












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0