Jag vet ju inte vad jag undrar...

Var i skolan idag, och tro det eller ej men Nenne gjorde nog en av sina bästa lektioner idag. Han fick till och med igång lite diskussioner :P.
Och projektledningen som var på eftermiddagen blev vi inte klokare på denna veckan heller... Det känns lite som att jag idiotförklarar mig själv med alla mina frågor, men men.. Någon måste ju fråga :). Men som Mattias sa idag: Jag vet ju inte vad jag undrar. 
Nej, ska man lyckas fixa ihop det här projektet så gäller det att ta reda på vad som gäller :P.

Vet ni vad jag ska göra imon föresten?
Jag och mamma ska rida islandshästar :). Det är ju flera år sen jag satt på hästryggen sist, men det ska bli fruktansvärt roligt :). Så jag har fått rota fram alla gamla ridgrejer hemma hos mamma och pappa nu ikväll. Lyckades hitta alltihop, och konstigt nog så passade de fortfarande, även om det är några kilo sen :).
Men nu börjar det visst bli sent, ska bara titta klart på Roast på Berns och sen ska jag sova.
Go'natt 



♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0