Kalas :)

Äntligen finns det lite tid att bara sitta ner! Slutade vid lunch igår och åkte ner till Älmhult med en gång. Handlade en massa mat, hämtade tårta och tömde systemet. Och efter det var det bara att sätta igång, laga mat, duka osv. Så allt har verkligen gått i ett... Men det är roligt att ställa till med kalas :)
Det blev faktiskt en väldigt lyckad kväll, maten fick massor med beröm och alla verkade ha trevligt.
Så idag ligger jag väldigt lågt. Håller på att fylla min nya skönhet, som jag fick av Robin i present,  med massa musik. Så jag har att göra ett tag ;)


Sa jag att den är rosa föresten? :D 

Fick en massa fint igår också, två armband, ett skärp, lila nagellack och ett fint foto på mig och Agnes-pagnes. :)
och lite annat smått och gott :). 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0