Ojsan...

Här ekar det tomt...
Har haft fullt upp denna veckan vill jag lova. I tisdags var det ju turridning på islandshästar som jag skrev om i förra inlägget. Riktigt roligt var det :). Trodde inte att jag saknade ridningen så mycket men när man väl var uppe på ryggen igen så inser man hur roligt det faktiskt är! Har så mycket minnen från Ekudden och tiden som vi red där. När jag och Sofia åkte ut med skolbussen direkt efter skolan och fick hjälpa till att ta hem hästarna från hagen. Och den sommaren som jag och Fia och Maja var där på ridläger. Och lilla Sam som jag inte trodde att jag skulle tycka om så mycket. Och Babsan, Allan, Chiquita och Bull... Och alla de andra :)
Det var tider det ;)
Så det är väl en himla tur att man kan ge sig iväg ibland och rida lite :)
Och igår var det jympa igen. Inte lika mycket folk som sist, men det beror nog på vädret. Men vi hade skitkul ändå! Och nu är jag inte ens nervös längre :P. För det går ju så himla bra!

Nehe hörrni, nu ska jag ägna min uppmärksamhet till Idol :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0