Pjuh!

Då var lördagens övertid avklarad. Har jobbat 6-12 idag och det känns i huvudet nu kan jag lova. Men är man i desperat behov av komptimmar så får det gå helt enkelt. Det är skönt att ha det gjort nu i alla fall :)
Så nu slappar jag i soffan med lite top model-repriser i bakgrunden samtidigt som jag äter glass och läser nya Camilla Läckberg-boken. Än så länge är det bra läsning, men vi får väl se hur det slutar :).
Kvällen får vi se hur den blir.. hade lite planer på att åka på bio - Flickan som lekte med elden - men vi får se hur det blir med det. Robin var visst sugen på balders. Hur man nu kan vara det... Det var många år sedan balders var roligt :).
Vi får la se... Jag har inget emot att vara hemma, kommer förmodligen att somna vid halv nio. Min kropp är inte anpassad för att gå upp klockan fem, tio är mer lagom skulle jag vilja säga :D.

Igår hade vi fint folk på besök, Malin & Tony och lilla Agnes. Hon kräktes inte alls på mig två gånger. Absolut inte. Men det gör ju förstås inget :). Vi hade en väldigt trevlig kväll, åt god mat och tittade på tv och så... En perfekt fredagskväll :)






Kommentarer
Postat av: Thomas

Hej Lina!

Du är bloggutmanda. Läs mer på min blogg

2009-09-20 @ 14:42:20
URL: http://thomasharaldsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0