Puh!

Äntligen hemma!
Gick upp redan vid sju imorse för att Robin skulle ner till Älmhult och spela innebandycup. Det kan inte vara mänskligt att gå upp så tidigt på en lördag, det kan bara inte det! I alla fall, eftersom jag skulle ha bilen så var jag tvungen att skjutsa ner honom till samlingen och det kändes lite poonödigt att köra hem emellan för jag ville ju titta lite på första matchen. Och efter det har jag inte varit hemma på hela dagen... Plockade upp Johanna och körde till Växjö, men shoppingen var dålig idag. Inhandlade bara ett par nya jeansleggings och hittade ingen jacka som jag egentligen hade behövt. Men Johannie hittade desto mer :P.
Men vi hade en väldigt trevlig eftermiddag tillsammans i alla fall, trots att inget passade på Lina idag :).
Efter Växjö var det raka vägen till Älmhult igen för att lämna bilen till Robin igen. hann titta lite på sista matchen innan mamma kom och hämtade mig. Så nu har hela kvällen tillbringats hemma hos mami och papi och det har druckits lite vin och ätits god mat. En kväll helt i min smak :P
Men nu är det rätt skönt att vara hemma igen. Väntar på att Robin ska komma hem, han är i Älmhult och tittar på fotboll och så... Men jag hinner nog somna innan han dyker upp.
Faktum är att jag nog ska göra det med en gång - börjar bli väldigt tung i ögonlocken nu.
Så godnatt!


Och föresten! Såg ni Zlatans mål? Ja, HERREGUD!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0