Räkningar och plugg...

Spännande va? Att se alla pengar flyga iväg på lite olika håll, försäkringar, tv, bredband, hyra osv. Det är alltid lika skoj när det är dags att betala månadens räkningar... Men det måste ju göras :). Ska försöka klara av det lite snabbt nu så att jag kan ta tag i söndagsplugget som ligger och väntar. Tänkte försöka bli klar med Projektledningsuppgiften idag så att jag förhoppningsvis kan skicka in den redan ikväll. Vi får se hur långt jag hinner. Men det är inte så jättemycket kvar nu och med Robin ur vägen så borde det gå. Han är förövrigt på väg till Öland för att möta Färjestaden i innebandy. Seriepremiär tror jag bestämt att det var :). Så jag passar på att inviga nya skrivbordet.
Har varit hemma hos mamma och pappa en sväng också, åt köttgryta och fick med mig en påse bullar hem. Det är bra med mammor som bakar goda bullar :).
Men nu har jag inte tid att sitta här och skriva mer...
Vi hörs!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0