Rea-branding

Då har snart den här veckan gått den med... Vart tog den vägen liksom? :)
Redan torsdag och bara en jobbdag kvar innan det blir helg. Ja, jag klagar inte. Det är fint med helg :D.
Var på utbildning idag på jobbet, om varumärkeslanseringen som håller på just nu. Och det var faktiskt väldigt intressant, fick lite mer info om vad som händer just nu och varför saker och ting är som de är. Kan ju tyckas att vi borde fått veta det för länge sen, men bättre sent än aldrig heter det ju.
Funderar på om det kanske skulle gå att använda den här lanseringen som mitt projekt i Projektlednings-kursen. Eller om jag ska hitta på något fiktivt. Det hade ju varit smidigt med ett projekt som redan existerar, men samtidigt drar jag mig lite för att blanda in skolan i jobbet. Jag får se helt enkelt :/
Var inne på nätet nyss och kollade in våra nya uppgifter som vi har fått i skolan och Oh My God! Lina kommer att få ligga i om hon ska klara av både jobb, skola och jympa.
Så i ren protest så tänker jag inte plugga i helgen. På lördag är det shopping på schemat :)
Då drar jag och Miss Loo till Växjö och gör stan osäker. Då ni! ;)


 
Johanna och Jag








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0