Solrosor och prinsesstårta

Jag trodde inte att det skulle bli så mycket firat idag om jag ska vara ärlig. Dels för att både jag och Robin bestämde oss för att börja jobba vid sex idag (får ju passa på när det är fri övertid :P) och dels för att vi hade bestämt att jag skulle firas på fredag istället. Tanken var därför att jag och Robin skulle fira lite själva idag, och inte göra så stor sak av det. Men oj vad fel jag hade :).
Kl. 05.00 imorse väckte Robin mig med frukost på sängen, blommor och en liten paket. Och prinsesstårta, för han tänker på allt Robin. :) Fick stora fina solrosor och en bok som jag har gått och funderat på att köpa. Den "stora" presenten kommer förhoppningsvis imorn, eller på fredag. Det enda jag vet är att den kommer med posten :).

Efter jobbet var det dags för jympa igen, veckorna bara flyger iväg och jag är nu inne på min femte vecka som ledare. Och det blir verkligen bara roligare och roligare :).
Hann inte mer än komma innanför dörren innan Robins mormor Anna-Lisa ringde och gratulerade. Hon är så gullig :).
Och Robin hade städat och tänt massa ljus och fixat mat. Jättemysigt! ♥
Vi drack till och med lite vin ;). För det får man när man fyller år :P. 
Sen mitt i allt så dyker hela familjen Wikingsson upp. Fastän vi hade bestämt att dom inte skulle komma idag. Men Robin han hade fixat. Så nu har vi ätit tårta och jag fick en kanonbra present. Ett skrivbord, superfint i ekfaner :). Och fina smycken av Martin och Ia. Så nu ska jag snart starta projekt arbetsrum. Det ska bli spännande :)
Men nu gott folk ska jag fortsätta fira :)
Och tusen tack för alla fina gratulationer, på facebook (ärligt talat, jag visste inte ens att jag hade så många vänner, haha), sms och på jobbet :).

Och tack fina Robin för att du är så duktig på att fixa ♥



♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0