Hemma :)

Uh!
Nu är helgen slut och det är dags att ta tag i livet igen.
Helgen var verkligen toppen. Jennie och jag tog det lugnt i fredags, delade på en flaska vin och satt mest och snackade bort hela kvällen. På lördagen gav vi oss ut i det ruggiga aprilvädret och gick en sväng på stan. Några inköp blev det och garderoben är en stickad tröja och en navy-inspirerad klänning rikare.
En god fika blev det på Millas och dagen gick väldigt fort... :)
När jag kom hem igen ringde mamma och tyckte att jag skulle spendera kvällen hos dem. De skulle grilla och hade bjudit in farbror Magnus med familj. En mysig kväll blev det med kortspel, god mat och finfin kaka som Karin hade bakat.
Robin var iväg med fotbollen på nån trivseldag, men han kom senare på kvällen.
Igår var det storstädning hos oss. Robin var dessutom och hämtade hem två vitrinskåp från Virestad som vi ska ha i tvrummet. Det blev fint faktiskt... Gick loss på trädgården på eftermiddagen och den är fin nu. Det fanns en hel del blommor som gömde sig under alla gamla höstlöv. Trädgårdsmöblerna är framtagna och vi grillade faktiskt två gånger igår. Mums!
Ska nog sätta mig ute i solen om en stund faktiskt :)

Är föresten inte i skolan idag som ni kanske märker. Robin behövde bilen för han ska ner till Älmhult och prova ut kläder på brandstationen. Men eftersom jag har hur mycket plugg som helst att göra så håller jag mig sysselsatt i alla fall. Tänkte lägga projektarbetet åt sidan för en stund och fortsätta med hemtentan nu.

Ha en bra dag i solen kära vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0