Jobb...

Visst känns det bra att det redan är tisdag? Nu är det ju snart helg igen, hihi :)
Veckorna bara rinner iväg!
Vi räknade ut att det "bara" är 16 veckor tills vi åker till Kreta :)
(Nu när både Kina och Finland är avklarade måste man ju börja se fram emot nästa resa ;)...)

Ja, jag vet inte vad jag ska skriva riktigt... Har liksom inte hänt sådär jättemycket idag. Jobb, handling... Ja, det var väl allt.
Gjorde en liten omorganisation i mina bokhyllor också. Robin köpte ju hem en ny när jag var i Kina och det har liksom inte riktigt blivit av att jag har ställt in några grejer i den. Men nu är den full med böcker minsann. Finfint!

Nehe, nu får det nog bli ett avsnitt Navu CIS :)

Go'kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0