Jympavik.

Sitter ni liksom jag och väntar på att klockan ska bli nio så att Grey´s Anatomy kan börja? Jag är bänkad framför tvn och håller hårt i fjärrkontrollen ifall Robin skulle få för sig att byta kanal. Det går icke ikväll!
Onsdagar är paxade.
Synd bara att det inte är något bra program just nu. Arga snickaren och Anna Anka söker assistent känns inte så spännande.
Jag roar mig med datorn så länge, men fjärrisen släppes inte. (Sitter på den för att vara på den säkra sidan, hehe)

Idag har jag lett jympa föresten. Vikarierade för David som är utomlands. Vilket kräk va?!
Det var hur som helst skitskoj idag. Kul med lite nya ansikten som inte kan passet utantill.

Och eftersom jag har tränat idag så förtjänar jag helt klart att sitta i soffan resten av kvällen. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0