Korvgrillnining och lyxlördag!

Hej på er!
Sitter hemma hos familjen och degar nu när Robin är i Tyskland. Har två kusinbarn på besök så vi har varit nere vid stranden och grillat lite korv nu i eftermiddag. Det var lite väl blåsigt, men det var skönt att komma ut och få lite frisk luft.
Vi var nere i Älmhult en sväng på förmiddagen också. Det var lyx-lördag idag så vi tänkte att det kanske hände något spännande. Men det var sämre med det faktiskt...
Vi var i alla fall inne på nyöppnade Kappahl en runda och det är verkligen en jättefin affär. Kappahl är väl inte direkt känt för att vara ungdomligt annars, men jag tycker verkligen att de har lyckats denna gång!
Köerna var superlånga både till provrummen och till kassan, så jag tror att jag ska köra ner någon dag i veckan istället. Det var liksom ingen idé att börja titta på en massa saker nu...

Nu börjar det lukta gott här i huset, mamma bakar chokladmuffins och vaniljbullar. Mums! Det om något måste väl klassas som lyx?!
Så det är nog bäst att jag kollar läget lite ;)
Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0